Etykiety

niedziela, 12 listopada 2017

681. Świątecznie w stylu rustykalnym - nadeszło nowe...debiut w Sklepiku Gosi

Dzień dobry :)
Dzisiaj mam przyjemność inspirować w ramach nowego DT 
w Sklepiku Gosi.
Przygotowałam kartkę świąteczną w rustykalnym stylu.


Nie ma chyba żadnej kartki świątecznej, na której nie byłoby stosownego napisu. 
Na kartce pojawił się uroczy napis pochodzący z wykrojnika Craft Passion Wesołych Świąt z gwiazdką, którego skrapek tak wygląda:


Elementy desek, brąz, czerwień i biel to jak dla mnie najbardziej charakterystyczne znaki stylu rustykalnego na kartkach.



Wykorzystane materiały:



Kartka wykonana z papierów Altair Art
AltairArt - Festive Bells 03
Pozdrawiam, mając nadzieje, że mój debiut został pozytywnie przez Was przyjęty.

A moją kartkę zgłaszam na wyzwanie
baner z konkursem ArtBrawurki

oraz

wybrałam linię: gałązki/listki - napis - kolor czerwony



Renata 


7 komentarzy:

  1. Reniu! Przeze mnie na pewno został przyjęty, Debiut w pełni udany, Karteczka jest Wspaniała - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie - dziękuję za udział w zabawie z Art Brawurką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny debiut i piękna kartka - dziekuję za udział konkursie Art Brawurki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, ślicznie dobrane kolory i wspaniała kompozycja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.