Etykiety

sobota, 10 stycznia 2015

256. Urodzinowa kartka

Witajcie.
Pięknie dziękuję za komentarze pod czeko-marynarką. 
Miło mi bardzo...

Dzisiaj karteczka urodzinowa, dla osóbki, która nie przepada za błyskotkami i też ma szczególne wymagania kolorystyczne - zielenie wszelakiej odmiany.

I to co zrobiłam, choć mam jakiś niedosyt...




W wyciętych cyfrach kryje się data urodzenia...
Użyte mteriały:
- papier GP
- zielone listki  + papier pod liczba 25- pasek z opisem Paper Passion - kolekcja Soft

Kartkę posyłam na :

Wyzwanie styczniowe  Scrapcafe

<<LICZBY>>  

  http://www.scrapcafepl.blogspot.com/2015/01/759-wyzwanie-styczniowe.html

 

oraz

 

Simply Create Too   

CHALLENGE #76 - "LET'S CELEBRATE!" 

 

 


15 komentarzy:

  1. Ależ ona wymagająca! ;-) Ale jak widać żadne wymagania nie są Ci straszne, poradziłaś sobie świetnie.
    Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba,świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu niedosyt? Karteczka śliczna, skromna ale sliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. karteka jest piekna ,mnie się tam spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest bardzo ładna i elegancka Reniu;) Rozumiem, że czegoś Ci jeszcze w niej brakuje? Wg mnie jest kapitalna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a wonderful celebration card and the flowers are perfectly placed.
    Thank you for sharing with us at Simply Create Too and we hope to see you again soon.
    Hugs
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu śliczna i pomysłowa! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem, czemu czujesz niedosyt, tez wpadam w taki dziwny stan kiedy zostaje mi taka pusta połać ;-)
    ale czasami mniej znaczy więcej :-)

    ale sama siebie jeszcze nie przekonałam do tej teorii ;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. W jej prostocie tkwi piękno i elegancja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Simply Create Too Challenges!!! Pozdrawiam. Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful card with excellent details and embellishments!! So great!!! Thank you for joining us at Simply Create Too - "Let's Celebrate" challenge!! Hope you will join us next time as well!!

    Taunya Butler
    Simply Create Too Design Team Member
    personal blog - http://daisiesgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca :) Uwielbiam zieleń a pomysł z wycinanym cyframi jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna praca, dziękujemy za wspólną zabawę oraz udział w wyzwaniu ScrapCafe "Liczby"

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful work! Thank you for taking part in the challenge ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na wykorzystanie negatywów cyferek :)
    Pozdrowienia od ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.